Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ


ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΗΝ REALNEWS ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΧΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΗΣ κας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ, κα ΧΑΤΖΑΚΗ, η οποία με ενημέρωσε ότι εβρίσκετο στην ΚΥΠΡΟ. ΤΟ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ REWRITING ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...

ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΞΑΛΛΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑΥΜΑΖΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΑΝΤΑ...
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
«Φοβάμαι ότι θα Χάσουμε και την πατρίδα μας!»

«Λόγω των οικονομικών και πολιτικών εξελίξεων, το τελευταίο δεκαήμερο βρέθηκα στην Κύπρο. Κυκλοφορώντας στην Λευκωσία η εικόνα θυμίζει την εισβολή του 1974. Ένας πόλεμος χωρίς όπλα ... Ποιο θα είναι το μέλλον του λαού μας, τώρα που η χώρα μας έχει χτυπηθεί στην σπονδυλική στήλη και μοιάζει να έχει παραλύσει;» αναρωτιέται η Κωνσταντίνα φανερώνοντας τον πόνο και την απελπισία της για όσα συμβαίνουν στην πατρίδα της τον τελευταίο καιρό.

Η Κωνσταντίνα προέβη σε αγωγές εναντίον όλων των υπευθύνων για το «κούρεμα» των καταθέσεων στην Κύπρο, με σκοπό να βρει το δίκιο της μαζί με άλλους πενήντα Κύπριους, θύματα του «κουρέματος».

«Βρέθηκα στην Κύπρο και έζησα από κοντά όλο το δράμα του κυπριακού λαού... Κι όλα αυτά γιατί οι υποτιθέμενοι σωτήρες μας -με πρώτους και καλύτερους τους Γερμανούς που βάζουν χέρι με κάθε τρόπο στις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου- έχουν στόχο στην Κύπρο τα λεγόμενα «οικόπεδα του φυσικού αερίου». Ας μην γελιόμαστε όλα για αυτόν το λόγο γίνονται. Ξέρετε στην Κύπρο όχι μόνο μας λήστεψαν, αλλά οδηγείται η χώρα και σε έναν οικονομικό Αττίλα με φοβερές συνέπειες στον λαό. Ακριβώς για αυτό δεν μπορώ να κρατάω το στόμα μου κλειστό! Γιατί δεν είναι μόνο ότι χάσαμε τα λεφτά μας, φοβάμαι ότι στο τέλος θα χάσουμε και την πατρίδα μας, αφού, όπως αποδείχτηκε, μετά τον Μακάριο και τον Τάσσο Παπαδόπουλο, όλοι αυτοί που μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν είναι κατώτεροι των περιστάσεων!».

Η Κωνσταντίνα έχει απόλυτο δίκιο να μιλά κατά αυτόν τον τρόπο γιατί η ίδια έχει ζήσει στο πετσί της την διχοτόμηση της Κύπρου. Ήταν δεν ήταν 11 χρονών όταν οι Τούρκοι μπήκαν στην Κύπρο. Από τότε η Κωνσταντίνα έχει να δει τον πατέρα της Χρήστο Κωνσταντίνου αφού είναι ένας από τους χιλιάδες αγνοούμενους της Κυπριακής τραγωδίας που για εκείνη μοιάζει να μην έχει τέλος.
«Δεν υπάρχει μεγαλύτερη συμφορά από το να έχεις χάσει τον άνθρωπό σου και τόσα χρόνια τώρα να σου λένε ότι είναι αγνοούμενος. Μεγάλο δράμα για μένα, τα αδέλφια μου και όλους τους συγγενείς μας! Με αυτό τον καημό πέθανε η μητέρα μου» λέει.

Σαν δεύτερος Αττίλας αυτή τη φορά οι αποφάσεις των ιθυνόντων οδηγούν την ίδια και την οικογένειά της στην καταστροφή.
Η Κωνσταντίνα βλέποντας την κατάσταση στην Ελλάδα πήρε τους κόπους μιας ζωής, όλα τα χρήματα που είχε μαζέψει από την πολύχρονη καριέρα της, από την πώληση του σπιτιού της στο Φάληρο και τα αποταμίευσε σε κυπριακή τράπεζα θέλοντας να στηρίξει την πατρίδα της. Δυστυχώς, το ίδιο έκανε και η οικογένεια της, με αποτέλεσμα σήμερα να συγκαταλέγονται σε αυτούς που έχουν χάσει τα πάντα εν μια νυχτί.
«Για μας που ζήσαμε εκείνη την μοιραία εισβολή είναι αυτό που μας πονάει πάντα... Πάρα πολύ... Αυτοί που δεν την έζησαν, ίσως δεν τους λέει και πολλά πράγματα. Εμένα με ενοχλεί αφάνταστα όταν για παράδειγμα ακούω ότι περιουσίες των Κυπρίων, στο βόρειο τμήμα του Νησιού, πουλιούνται σε Βρετανούς πρώην πολιτικούς. Και γενικά ο τρόπος που αντιμετωπίζουν το θέμα οι πολιτικοί με πειράζει πολύ. Δεν μπορώ να μην αντισταθώ σε αυτό που μου επέβαλαν για δεύτερη φορά» λέει.
ΠΡΩΤΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η Κωνσταντίνα έχει αφιερώσει πολύ από τον χρόνο της στο μεγάλωμα της κόρης της Χριστίνας που σήμερα είναι 18 χρονών. «Είμαι άνθρωπος της οικογένειας. Αν η ζωή μου ήταν μόνο η καριέρα μου, δεν θα ήμουν ευτυχισμένη. Δεν θα ήμουν όμως μόνο ευτυχισμένη και αν ήμουν απλώς παντρεμένη χωρίς καριέρα! Με γεμίζει το να είμαι μια σύγχρονη γυναίκα, με τη δουλειά μου, τα ενδιαφέροντά μου, να έχω τους οικονομικούς μου πόρους ώστε να είμαι ανεξάρτητη, αλλά συγχρόνως και ...δεσμευμένη! Το να φέρεις στον κόσμο μια ζωή είναι τεράστιο. Μπαίνεις σε πλαίσια δημιουργίας και ευθύνης. Τελικά το να μεγαλώσεις ένα παιδί πιστεύω πως είναι το πιο δύσκολο πράγμα. Σας το λέω εγώ αυτό που μεγάλωσα ανάμεσα σε τέσσερα αδέλφια» δηλώνει.


Δεν υπάρχουν σχόλια: