Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ «Έπαθα υπερκόπωση. Χρειάζομαι διακοπές διαρκείας!»



ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ:

«Έπαθα υπερκόπωση. Χρειάζομαι διακοπές διαρκείας»

Της Σοφίας Διγενή- Κολιοτάση

Προσθήκη λεζάντας
«Όλη μου η ζωή είναι ένα σύνολο ακραίων επιλογών. Και δεν έχω μετανιώσει για καμία. Τα μεγάλα μου «όχι» τα είπα όταν ένιωσα ότι θα περιοριστεί η ελευθερία μου. Εκεί δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου. Τον τελευταίο καιρό λοιπόν τσακίστηκα. Έκανα χίλια πράγματα μαζί. Η Κύπρος και το βαλς με τους δώδεκα θεούς με ταλαιπώρησε αφάνταστα. Ήμουν κάθε τόσο σε ένα αεροπλάνο, απίστευτες μέρες άυπνη. Έπαθα υπερκόπωση» λέει η αγαπημένη μας Κάτια Δανδουλάκη που αυτόν τον καιρό αναρρώνει έπειτα από την παραμονή της για έναν ολόκληρο μήνα σε γνωστό νοσοκομείο της Αθήνας.
Η Κάτια Δανδουλάκη δεν είναι από τους ανθρώπους που λυγίζουν εύκολα. Στην πορεία της έχει αποδείξει ότι είναι εργασιομανής και παλεύει τα πάντα μέχρις τελικής πτώσεως.
Όπως έχει δηλώσει σε μία από τις συνεντεύξεις της για εκείνη ένα ήταν το θέμα: «να μην κοροϊδέψω τον κόσμο, τον εαυτό μου, τους συναδέλφους. Ήμουν ειλικρινής και με απόλυτη πίστη σε ό,τι κι αν έκανα, είτε soap opera ή καθημερινή σειρά στην τηλεόραση, είτε δράμα ή κωμωδία στο θέατρο. Κακό θα έκανα στον εαυτό μου αν καταπιανόμουν, για παράδειγμα, με τραγωδία, και το έκανα ελεεινά ή με δήθεν σοβαρό τρόπο». Και έκανε τα πάντα για αυτό.
Όμως φαίνεται ότι ξέρει τη είναι η ζωή γιατί όπως λέει: «Η ζωή είναι οι απλές, καθημερινές, ήρεμες στιγμές μας. Και αυτό που χρειάζομαι τώρα είναι απόλυτη ηρεμία. Μου το σύστησαν άλλωστε και οι γιατροί. Κι αυτό κάνω. Ξεκουράζομαι και ηρεμώ. Κάνω αυτό που έχω πολύ ανάγκη ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ! Πήγα στην Κρήτη και τώρα θα πάω σε φίλους που έχουν κάποιο σπιτάκι σε ερημιά, θα κοιμάμαι ατελείωτα και θα ξεκουράζομαι. Σας δίνω ραντεβού το Σεπτέμβριο. Μέχρι τότε θα χαρώ τον ήλιο, τη θάλασσα, τη φύση, τους λίγους καλούς φίλους μου και την φροντίδα τους. Το έχω πολύ ανάγκη!!!
Η Κάτια Δανδουλάκη έχει δηλώσει «χορτάτος άνθρωπος» και ικανή να αφουγκραστεί τις ανάγκες της: «Αλίμονο αν δεν τολμάμε να ακούμε τις ανάγκες μας! Δεν θα συμβιβαζόμουν με μια ψευτοζωή ή μια ζωή μες στη μιζέρια. Αισθάνομαι πραγματικά ευγνώμων, γιατί έχω ζήσει μια πολύ γεμάτη ζωή. Με ανεκτίμητες ευτυχισμένες στιγμές, δημιουργικότητα, χαρά και πολλή αγάπη, αλλά και με πολλές επικίνδυνες στιγμές, μεγάλης αποτυχίας, λύπης και αγωνίας. Δεν μου έχει αφήσει κανένα απωθημένο. Είμαι χορτάτος άνθρωπος. Και το χρωστάω σε πολλά πράγματα: στο ότι μεγάλωσα με πάρα πολλή αγάπη. Στον τρόπο που διεκδίκησα αργότερα την αγάπη - των φιλενάδων μου, των φίλων μου, των δασκάλων μου, του ανθρώπου της ζωής μου. Αλλά και στον τρόπο που μου προσφέρθηκε απλόχερα η αγάπη».
Η ίδια έχει παραδεχτεί ότι αφότου έγινε επιχειρηματίας έχει μπει σε πολύ μεγάλα βάσανα, άγχη και χρέη. «Κάνω τριάντα δουλειές για να καταφέρνω να πληρώνω τα χρέη μου» έχει πει ενώ δεν δίστασε να εξομολογηθεί ότι έδωσε το εξοχικό της για να ξεπληρώσει το θέατρο.

Θα μας λείψετε της είπα κλείνοντας το τηλέφωνο. «Και εμένα, μου απάντησε, αλλά τώρα εκείνο που έχω ανάγκη είναι η ξεκούραση! Καλό καλοκαίρι!» 

Δεν υπάρχουν σχόλια: