Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

BENEDICT CUMBERBATCH - Ένας Sherlock αλλιώτικος από τους άλλους

BENEDICT CUMBERBATCH

Ένας Sherlock αλλιώτικος από τους άλλους

Της Σοφίας Διγενή- Κολιοτάση


Ο ΟΤΕ TV φέρνει αποκλειστικά για τους συνδρομητές του την κορυφαία σειρά του BBC, “Sherlock”. Με την υπογραφή των Mark Gatiss (The League of Gentlemen, Doctor Who) και Steven Moffat (The Adventures of Tintin, Doctor Who), από τους κορυφαίους και πιο παραγωγικούς δημιουργούς της αγγλικής τηλεόρασης, ο “Sherlock” μεταφέρει τις δημοφιλείς ιστορίες του Arthur Conan Doyle στο Λονδίνο του σήμερα και την εποχή των social media. Ο Sherlock του BBC χρησιμοποιεί τα smartphones για τις έρευνες και την επικοινωνία του με την Scotland Yard, ενώ ο John Watson διατηρεί το προσωπικό του blog. Στους κεντρικούς ρόλους βρίσκονται ο Benedict Cumberbatch (Star Trek Into Darkness, Tinker Tailor Soldier Spy, Atonement) και ο Martin Freeman (The Hobbit, The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy), διάσημοι βρετανοί ηθοποιοί με καριέρα στο Χόλυγουντ. 

Ο  Benedict Cumberbatch ήρθε στην Αθήνα και η Reallife είχε την τιμή να τον συναντήσει και να κουβεντιάσει μαζί του για τα πρώτα του βήματα ως ηθοποιός, τις παροτρύνσεις των γονιών του, το πάθος του για τη σκηνή, τον ρόλο του ως “Sherlock” και την αγάπη του για την Ελλάδα.

Ο Benedict Cumberbatch σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Αυτά τα υπέροχα γαλάζια μάτια του σε κάνουν να σωπαίνεις και δεν αφήνουν περιθώρια για πολλές τελείες όταν αρχίζει να μιλά γιατί νιώθεις ότι σου λένε την αλήθεια.

«Ακολούθησα τα βήματα των γονιών μου στην καριέρα μου εμπνευσμένος από το ταλέντο τους στην υποκριτική. Ήταν και είναι για εμένα πρότυπο. Οι γονείς μου έκαναν τα πάντα για να πάρω την άριστη εκπαίδευση. Δεν με έσπρωξαν να γίνω ηθοποιός. Προσπάθησαν μάλλον να με σταματήσουν. Αλλά εγώ συνέχισα να ασχολούμαι με την υποκριτική σε όλη την διάρκεια των μαθητικών μου χρόνων. Οι γονείς δεν ήθελαν να τους μιμηθώ. Ήθελαν να πατήσω γερά στα πόδια μου και να εξελιχθώ με τις δικές μου δυνάμεις» λέει, μιλώντας για τον πατέρα του Timothy Carlton και τη  μητέρα του Wanda Ventham, δύο επίσης πολύ επιτυχημένους ηθοποιούς.
Ο Benedict Cumberbatch ήταν όμως στο σχολείο ο καλύτερος μαθητής της δραματικής όπως έλεγε η δασκάλα του. Όλα για αυτόν ξεκίνησαν πολύ νωρίς σχεδόν στα έξη. Όμως οι γονείς του πείστηκαν για το ταλέντο του στο πανεπιστήμιο και από τότε είναι πολύ περήφανοι για εκείνον και τις επιτυχίες του.
Ωστόσο όπως λέει ο πατέρας του «εξακολουθεί να είναι πρότυπό μου αλλά ακόμα και ο γάμος των γονιών μου  και η καλή οικογενειακή ζωή που έχουν, το πόσο τους αγαπούν και τους σέβονται όλοι γύρω μας είναι για μένα αυτό που θαυμάζω σε αυτούς και να χαίρομαι που είναι γονείς μου».
Σήμερα ο Benedict Cumberbatch είναι ένας από τους ταχύτερα ανερχόμενους βρετανούς ηθοποιούς της γενιάς του.
Σπούδασε υποκριτική στο πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ και το London Academy of Music & Dramatic Art και έχει εργαστεί ως ηθοποιός τόσο στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, όσο και στο θέατρο και το σινεμά. Έγινε γνωστός το 2004 με το ρόλο του ως Stephen Hawking στην ομώνυμη τηλεταινία, ενώ ακολούθησε ο πρωταγωνιστικός ρόλος στη σειρά του BBC, “Sherlock Holmes”, η οποία έγινε αυτόματα επιτυχία. Στη συνέχεια, πρωταγωνίστησε στα υποψήφια για Όσκαρ “Tinker Tailor Soldier Spy” του Tomas Alfredson, “War Horse” του Steven Spielberg και τη σειρά “Parade's End”. Δανείζει τη φωνή του στο δράκο Smaug και υποδύεται τον Νεκρομάντη στην τριλογία “Hobbit” του Peter Jackson, ενώ σύντομα θα τον δούμε ως τον «κακό» του sequelStar Trek Into Darkness” του J.J. Abrams.   

Ο “Sherlock»  ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ

Για τον ρόλο του ως “Sherlock» λέει ότι: πιστεύω ότι ο ρόλος μου ταιριάζει όχι σαν πρόσωπο αλλά με εκπλήσσει ως χαρακτήρας. Με συναρπάζει το ότι ο “Sherlock»  είναι μπροστά  από τη σκέψη. Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων ζήσαμε πολύ ευτυχισμένες στιγμές ανακαλύπτοντας τον “Sherlock»  σε κάθε του έκφραση».
Όσο για το ρόλο του κακού στο Star Trek ο Benedict Cumberbatch λέει ότι «είναι μια υπέροχη ταινία που έχει σκηνοθετήσει J.J. Abrams και που θα σας αρέσει. Δεν χρειάζεται να είσαστε fan ταινιών επιστημονικής φαντασίας για να την παρακολουθήσετε. Είμαι σίγουρος ότι θα σας συναρπάσει!»

Ο Benedict Cumberbatch έχει κερδίσει τρία βραβεία: (“Laurence Olivier Award”, “London Evening Standard Award”, “CriticsCircle Awards”) για την ερμηνεία του ως Victor Frankenstein στην ομώνυμη θεατρική παραγωγή του Danny Boyle.
Η σειρά “Sherlock Holmes” θα προβάλλεται στο OTE Cinema1HD, κάθε Δευτέρα στις 21.00. Οι δύο πρώτοι κύκλοι της σειράς θα προβληθούν  στον ΟΤΕ TV το καλοκαίρι, ενώ ο τρίτος κύκλος, τα γυρίσματα του οποίου πραγματοποιούνται στη Μ. Βρετανία, θα μεταδοθεί αμέσως μετά το BBC.    

ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ   

Η Ελλάδα είναι τόπος διακοπών που αγαπάει από παιδί. Θυμάται οικογενειακές διακοπές σε κάποιο νησί της Ελλάδας και την περιπέτειά του από το τσίμπημα μια σφήκας που γιάτρεψε μια Ελληνίδα γιαγιά με τα γιατροσόφια της: «Με γύρισε ανάποδα και μου έβαλε κρεμμύδι εκεί που με τσίμπησε η σφήκα. Την στιγμή αποθανάτισε ο φακός  και η φωτογραφία μου έφθασε παντού. Η γιαγιά μου κατατρόμαξε με το θέαμα! Στην Ελλάδα όμως πρωτοήθλθα όταν ακόμα ήμουν στην κοιλιά της μητέρας μου που βρισκόταν στον έκτο μήνα. Έκτοτε η Αθήνα, οι Δελφοί  και τα ελληνικά νησιά είναι τόποι που επισκέπτομαι συχνά. Έχετε μια πανέμορφη χώρα! Την λατρεύω! Είναι μέσα στην καρδιά μου πάντα!»

ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ


Ο Benedict Cumberbatch έχει μια σπουδαία εθελοντική δράση. Συμμετέχει ενεργά και υποστηρίζει δύο μη Κερδοσκοπικούς οργανισμούς την  φιλανθρωπική οργάνωση «The Prince's Trust» που προσπαθεί να προσφέρει ευκαιρίες καριέρας σε νέους ανθρώπους και την «Dramatic Need», που ενημερώνει ειδικές κοινότητες για θέματα υγείας. «Ασχολούμαι με αυτούς τους τομείς – θεσμούς γιατί έχω καταλάβει ότι συχνά  οι άνθρωποι βλέπουν το σύμπτωμα κάποιου προβλήματος και όχι την αιτία. Εκεί πιστεύω ότι πρέπει να ρίξουμε το βάρος μας. Να βρούμε τις αιτίες που δημιουργούν την ανεργία, την φτώχεια, τα προβλήματα υγείας και να προλάβουμε αυτές τις καταστάσεις. Σε επαφή με την The Prince's Trust με έφερε κάποιος φίλος μου μουσικός. Μου είπε ότι μπορείς να γίνει πρέσβης καλής θελήσεως και να βοηθήσεις νέα παιδιά να επιτύχουν στην σταδιοδρομία τους, να πάρουν εκπαίδευση να έχουν εφόδια. Έτσι μπήκα. Με ενθουσιάζει το ότι μπορώ να προσφέρω σε κάποιους που έχουν ανάγκη.

-Δημοσιεύθηκε στην REALNEWS την Κυριακή 23 Ιουνίου 2013-
* Ευχαριστώ θερμά τον γιο μου Γιώργο για την πολύτιμη βοήθεια του στην μετάφραση

Δεν υπάρχουν σχόλια: