Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΘΩΜΑΗ ΑΠΕΡΓΗ "Η Τζαζ είναι Ελευθερία "



ΘΩΜΑΗ ΑΠΕΡΓΗ
«Φοβήθηκα αλλά δεν ήταν τίποτε το κακό»

Σοφία Διγενή- Κολιοτάση με την Θωμαή Απέργη στα παρασκήνια του "YOUR FACE SOUNDS FAMILIAR"

Της Σοφίας Διγενή-Κολιοτάση

"Η Τζαζ είναι Ελευθερία " είχε πει ο σημαντικός συνθέτης και πιανίστας της Τζαζ, ο Τελόνιους Μονκ. Είναι όμως και «ιδιαίτερα απαιτητική» όπως μας λέει η Θωμαή Απέργη μιλώντας στην Reallife.
Το κορίτσι από την όμορφη Τήνο που αγαπήσαμε από τις πρώτες του κιόλας εμφανίσεις στην μουσική σκηνή μας άνοιξε την καρδιά του και απάντησε σε όλους και όλα.
Τον τελευταίο καιρό μας έλειψε και μας λαχτάρησε. Η απουσία της από τα Live του «Your face sounds familiar» του ΑΝΤ1 ήταν αισθητή και πολλά άρχισαν να γράφονται και να λέγονται δεξιά και αριστερά στα ΜΜΕ.
«Είναι αλήθεια πως φοβήθηκα κι εγώ, μας λέει, αλλά δεν ήταν τίποτε κακό ευτυχώς. Ήταν κάτι που μπορούσε να αντιμετωπιστεί. Για όλα φταίει η υπερκόπωση που είχα τον τελευταίο καιρό. Έκανα πολλά πράγματα μαζί, καθώς το πρόγραμμά μου ήταν ιδιαίτερα επιβαρυμένο. Υποχρεώσεις στην δισκογραφική μου, οι εμφανίσεις μου στο show, στο Arena, και στο Balux, πρόβες, πρόβες συνεχώς πείραξαν τις φωνητικές μου χορδές και ο γιατρός μου μού σύστησε απόλυτη αφωνία και ξεκούραση για να αποφύγω μια επέμβαση. Αυτό κι έκανα για δύο εβδομάδες ».


Η 23χρονη Θωμαή Απέργη μεγάλωσε στην όμορφη Τήνο, το νησί που πλημμυρίζει από θρησκευτικότητα και ύμνους. Μοναχοπαίδι και μονάκριβη των γονιών της πήρε όπως λέει όλη τους την αγάπη: «Μπορώ να πω ότι μεγάλωσα με πολλή αγάπη από τους γονείς μου που τους υπεραγαπώ επίσης. Είχαμε καλή επικοινωνία και σε ορισμένες περιπτώσεις ένιωσα υπερπροστετευμένη. Τα παιδικά μου χρόνια ήταν ανέμελα όπως και κάθε  κοριτσιού σε ένα μικρό νησί. Η επαφή μου με τη φύση της Τήνου, τη θάλασσα και τα βράχια, τα φυτά και των ζώα, τον άνεμο και τις μουσικές της ήταν και είναι πολύ δυνατή. Ξέρω να μυρίζω το χώμα και τη θάλασσα μαζί. Διάβασμα, μπόξινγκ, μπάσκετ και μουσική αυτές ήταν οι συντροφιές μου καθώς μεγάλωνα.  Έζησα στο νησί ως τα 18 μου χρόνια οπότε ξεκίνησα σπουδές Φιλολογίας στην Πάτρα. Πρώτο μου κοινό οι γονείς μου. Μετά με άκουσε όλη η γειτονιά. Μου χάρισαν ένα μικρόφωνο και έναν ενισχυτή και όλα άρχισαν για μένα από πολύ νωρίς!» μας λέει.

ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΜΕ ΠΑΘΟΣ

Η Θωμαή Απέργη εργάζεται σκληρά και με πάθος. Έχει σπουδάσει μουσική, κλασική και ηλεκτρική κιθάρα, φωνητικά. Το πρώτο της σινγκλ έχει τίτλο «What’s your name» αγαπήθηκε από το κοινό και η Θωμαή μπήκε για τα καλά στο καλλιτεχνικό γίγνεσθαι. Ασχολείται με το τάνγκο, το μπόξινγκ και το σέρφινγκ αλλά μεγάλη της αγάπη είναι το τραγούδι και σε αυτήν αφιερώνει τα περισσότερα:« Τραγουδώ με πάθος και πάντα από την καρδιά μου. Επιλέγω τραγούδια με νόημα, που μιλάνε μέσα μου. Επιβεβαιώνω τον κανόνα ότι, αν δεν μου αρέσει κάτι, αν δεν το νιώσω, δεν θα είμαι καλή. Θέλω να κερδίσω το ελληνικό κοινό και να προσθέσω πολλές επιτυχίες στην δισκογραφική εταιρεία που τόσο με στηρίζει» δηλώνει.
Όσο για τις μουσικές προτιμήσεις της, μας το δήλωσε από την αρχή, είναι η Jazz. «Όταν άκουσα για πρώτη φορά την Diana Krall έγινε η αγαπημένη μου. Μέχρι τότε άκουγα διάφορα από ποπ μέχρι μέταλ. Όμως στην  πορεία ανακάλυψα ότι η Jazz είναι το μόνο είδος της μουσικής που με κάνει να αισθάνομαι. Να αλλάζω σκέψεις και έκφραση. Να έχω χαμογελαστή και αισιόδοξη διάθεση. Η Jazz έχει όλο το συναίσθημα που χρειαζόμαστε και εγώ δίνω ιδιαίτερη έμφαση στο συναίσθημα και για αυτό έγινα τραγουδίστρια για να επικοινωνώ μέσω συναισθήματος. Στη Jazz μουσική, ο ήχος των μουσικών οργάνων αλλά και η φωνή, χρησιμοποιούνται με έναν ξεχωριστό τρόπο. Πάντα οι δικές μου μουσικές θα είναι jazz, soul, latin! Να ακούτε jazz... Με αυτή τη μουσική ταξιδεύετε σε πολύ όμορφα μονοπάτια του μυαλού κάθε φορά διαφορετικά μέσω του αυτοσχεδιασμού!!! Η μουσική αυτή είναι για μένα το λιμάνι μου! » μας προτρέπει.
Όσο για την συμμετοχή της στο «Your face sounds familiar» του ΑΝΤ1 η Θωμαή μας εξηγεί ότι κάθε Live την συναρπάζει και ότι αποτελεί γα αυτήν «ψυχοθεραπεία! Η μουσική που λειτουργεί ευεργετικά, οι εκλεκτοί φίλοι που είναι πάντοτε παρόντες, όλοι όσοι με συμβουλεύουν και εύχονται μαζί μου να πάνε όλα καλά. Όσο δύσκολη κι αν είναι μια μέρα πάντοτε φεύγω από το πλατό πιο ανάλαφρη, πιο δυνατή!

ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ

Όσο για τα συναισθηματικά της η Θωμαή λέει ότι «είμαι ένας άνθρωπος που λέω και πάντα θα λέω ότι είμαι μόνη. Είναι κάτι που πιστεύω και τα καταφέρνω όλα μόνη μου. Όμως στην ζωή μου και υπάρχουνε και τρίτοι αλλά δεν θέλω να λέω πράγματα που τους αφορούν χωρίς την συγκατάθεσή τους. Τα πράγματα άλλωστε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πολύ ευέλικτα και μπορεί να αλλάξουν από μέρα σε μέρα, δεν θέλω να λέω σήμερα είναι όλα καλά αύριο χωρίσαμε. Δεν θέλω να λέω λεπτομέρειες για αυτά τα θέματα. Υπάρχει μια μακροχρόνια σχέση αλλά είναι κάτι πολύ σοβαρό για μένα και δεν θέλω να το δώσω βορρά σε όλο τον κόσμο. Θέλω να ζω την ζωή μου όπως και πριν χωρίς να έχει αλλάξει κάτι. Προσπαθώ να μην επικεντρώνομαι σε αυτά τα πράγματα. Τα παιχνίδια της δημοσιότητας δεν τα ξέρω ούτε με αφορούν γιατί δεν είναι η δουλειά μου» δηλώνει αφοπλιστικά χωρίς να σου αφήνει περιθώρια συζήτησης.
Ξεκαθαρίζει μάλιστα ότι σε ότι αφορά  τα επαγγελματικά της και την ίδια ξέρει που πατάει. «Βρίσκομαι στο ξεκίνημά μου και ήδη έχουν ειπωθεί πάρα πολλά για μένα, είτε για την εξωτερική μου εμφάνιση, είτε γι αυτά που κάνω στην δουλειά μου. Δεν γεννήθηκα μέσα σε αυτό τον χώρο, αλλά μπήκα στην πορεία γι αυτό και τώρα προσπαθώ να προσαρμοστώ και να μάθω πώς λειτουργεί ο κόσμος της τηλεόρασης

ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Η συμμετοχή της στην Eurovision της άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και θα το ξαναεπιχειρούσε όπως λέει. «Αισθάνομαι κερδισμένη από την Eurovision, παρόλο που δεν κατάφερα να πάω. Θα το ήθελα όμως πολύ. Ήταν ένα μέσο για μένα προκειμένου να γίνω πιο γνωστή και να δοκιμάσω να εκπροσωπήσω την χώρα μου σε ένα τόσο μεγάλο διαγωνισμό. Μόνο θετικά συναισθήματα μου άφησε. Σίγουρα θα το ξαναεπιχειρούσα. Άλλωστε ποτέ δεν μπορείς να σταματήσεις να ονειρεύεσαι μικρά ή μεγάλα πράγματα. Ως άνθρωπος έχω μάθει να δίνω σημασία στα μικρά πράγματα και με τη σειρά μου κάνω μεγάλα όνειρα. Έχω καταλάβει όμως ότι τα μικρά σταθερά βήματα έχουν ασφαλέστερο και ουσιωδέστερο αποτέλεσμα.»
Προς το παρόν ονειρεύεται: «ένα εξωτικό ταξίδι στην Κούβα. Ελπίζω να γίνει κάποτε αλλά προς το παρόν περιμένω να τελειώσω με τις υποχρεώσεις μου εδώ και να βρεθώ στην Τήνο το αγαπημένο μου νησί που μου λείπει τόσο πολύ».

Όσο για την αποστολή των Κόζα Μόστρα και Αγάθωνα στην Eurovision και την έκτη θέση που κατακτήσαμε η Θωμαή Απέργη μας δήλωσε με περισσή περηφάνια ότι:
«Σκίσαμε! Από την στιγμή που δεν πήγα στην Eurovision είδα το τραγούδι τους, την αποστολή και το γενικό concept σαν Ελληνίδα και ήθελα να πάμε όσο καλύτερα γινόταν. Θεωρώ ότι ήμασταν οι καλύτεροι. Το τραγούδι που βγήκε πρώτο προσωπικά δεν μου άρεσε. Το δικό μας ήταν το καλύτερο από όσα εγώ είδα. Σε ότι αφορά τις δηλώσεις του κ. Αγάθωνα ότι «θα βγούμε πρώτοι» δεν ξέρω αν το έλεγε αστειευόμενος ή αν πραγματικά το πίστευε. Ωστόσο είναι καλό να έχουμε αυτοπεποίθηση. Και πρέπει να σας πω ότι είχανε δουλέψει πάρα πολύ τα παιδιά, ήταν σίγουρα και άξιζαν τη θέση που πήρανε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: